Burdur Belediye Başkanı Ali Orkun Ercengiz: “35 Metrelik Yolun Devamını Kısa Sürede Hizmete Sunacağız”

Burdur Belediye Başkanı Ali Orkun Ercengiz, Devlet Hastanesi’nin alt kısmında ve millet bahçesi olarak hizmet verecek bölgeye ulaşımı sağlayacak yolda başlayan asfalt çalışmalarını yerinde inceledi. Yaklaşık 700 metre uzunluğunda ve 8 bin metrekarelik alanda yürütülecek çalışmaların birkaç gün içinde tamamlanmasının hedeflendiğini belirten Ercengiz, yatırımın toplam maliyetinin yaklaşık 10 milyon liraya ulaşacağını açıkladı.

Haziran 22, 2026 - 18:00
Burdur Belediye Başkanı Ali Orkun Ercengiz: “35 Metrelik Yolun Devamını Kısa Sürede Hizmete Sunacağız”

Burdur Belediye Başkanı Ali Orkun Ercengiz, Devlet Hastanesi’nin alt tarafında devam eden asfalt çalışmalarını yerinde inceleyerek ekiplerden bilgi aldı. Çalışmaların sürdüğü alanda açıklamalarda bulunan Ali Orkun Ercengiz, asfaltlama sürecinin başladığını ve kısa süre içerisinde yolun vatandaşların kullanımına açılacağını ifade etti.

“35 Metrelik Yolun Devamını Hizmete Sunacağız”

Başkan Ali Orkun Ercengiz, “Devlet Hastanesi’nin alt tarafında, millet bahçesi olarak faaliyet gösterecek ve hizmete açılacak bölgede yer alan 35 metrelik yolumuzun devamını asfalt çalışmalarıyla kısa zamanda hizmete sunacağız. Bugün itibarıyla asfaltlama çalışmalarımız başlamıştır.” dedi.

Ercengiz, bölgede en geç birkaç gün içerisinde toplam 700 metre uzunluğunda ve 8 bin metrekarelik asfalt döküm çalışmasının tamamlanacağını belirterek, “Maliyetlerin artışı göz önüne alındığında, yaklaşık 6 tır malzeme kullanılarak, kendi ekiplerimizin emeği ve işçiliğiyle hayata geçirilecek bu yol için önemli bir kaynak ayırıyoruz.” ifadelerini kullandı.

“Yaklaşık 10 Milyon Liralık Yatırım Gerçekleştiriyoruz”

Yatırımın mali boyutuna da değinen Başkan Ercengiz, “Toplam maliyet açısından değerlendirildiğinde, burada yaklaşık 10 milyon liralık bir yatırım gerçekleştireceğimizi de sizlerle paylaşmak isteriz.” açıklamasında bulundu.

Kent genelinde asfalt çalışmalarının devam edeceğini vurgulayan Ercengiz, “Asfalt çalışmalarımızı şehrimizin muhtelif noktalarında, kentimiz büyüdükçe açılan yeni yollarımızda da sürdürmeye devam edeceğiz. Sezonun el verdiği ölçüde, yaz boyunca çalışmalarımızı son güne kadar sürdüreceğiz.” dedi.

“Kendi İmkânlarımızla Üretiyor ve Uyguluyoruz”

Çalışmaların belediyenin kendi personeli ve ekipmanlarıyla yürütüldüğünü kaydeden Ali Orkun Ercengiz, “Gördüğünüz gibi; kendi işçimizle, kendi emekçimizle, kendi iş makinelerimizle ve kendi ürettiğimiz asfalt malzemesiyle bu yolları sizlere kazandırıyoruz. Gösterdikleri gayret ve verdikleri emeklerden dolayı tüm mesai arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.

Ercengiz, açıklamasının sonunda, “Umarım en kısa zamanda bu alanı gençlerimiz, vatandaşlarımız ve yurttaşlarımız kullanmaya başlar. Hepimize hayırlı olsun.” dedi.

Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI