Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı: “Aşure Günü'nün Hayırlara Vesile Olmasını Temenni Ediyorum”
Canik Belediyesi, Muharrem ayı kapsamında Can Sofrası, Can Kafe ve belediye hizmet binasında vatandaşlara gün boyunca aşure ikramında bulundu. Paylaşma, dayanışma ve birliktelik duygularının öne çıktığı etkinlikte ilçe sakinleri belediyenin sosyal ve manevi içerikli çalışmalarını takdir ettiklerini ifade ederken, Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı da Aşure Günü'nün hayırlara vesile olması temennisini dile getirdi.
Canik Belediyesi, Muharrem ayının manevi atmosferi dolayısıyla ilçede düzenlediği aşure ikramıyla vatandaşları bir araya getirdi. Can Sofrası, Can Kafe ve belediye hizmet binasında gerçekleştirilen ikramlarda ilçe sakinleri aşure bereketini paylaşırken, etkinlik gün boyunca yoğun ilgi gördü.
Birlik ve Dayanışma Vurgusu
Can Sofrası ve Can Kafe'de vatandaşlarla bir araya gelen Canik Belediyesi, hazırlanan aşureleri gün boyunca ikram etti. Etkinliğe katılan vatandaşlar, "Aşure ikramı paylaşma, dayanışma ve birliktelik duygularını bir kez daha hatırlattı." ifadelerini kullanarak, belediyenin gönül belediyeciliği anlayışıyla yürüttüğü çalışmalardan memnuniyet duyduklarını belirtti. Vatandaşlar, Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı'ya teşekkür etti.
Bereket Paylaşıldı
Canik Belediyesi, sosyal tesislerin yanı sıra belediye hizmet binasına gelen ilçe sakinlerine de aşure ikramında bulundu. Can Sofrası'nda hazırlanan aşurelerle Aşure Günü'nün manevi huzurunu paylaşan vatandaşlar, belediyenin milli ve manevi değerler doğrultusunda düzenlediği etkinlik ve programları ilgiyle takip ettiklerini ifade etti.
Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, vatandaşların Aşure Günü'nü tebrik ederek, "Aşure Günü'nün hayırlara vesile olmasını temenni ediyorum." dedi.
Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI