Giresun Belediyesi ekipleri kent genelinde altyapı ve üstyapı çalışmalarını aralıksız sürdürüyor!

Giresun Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ile Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü ekipleri, kentin farklı mahallelerinde yol, kaldırım, betonlama, zemin düzenleme, su şebekesi onarımı ve mazgal bakım çalışmalarını sürdürdü. Belediye yetkilileri, vatandaşların güvenli ve konforlu bir yaşam sürmesi amacıyla planlanan program doğrultusunda altyapı ve üstyapı yatırımlarının devam edeceğini açıkladı.

Haziran 27, 2026 - 10:59
Giresun Belediyesi ekipleri kent genelinde altyapı ve üstyapı çalışmalarını aralıksız sürdürüyor!

Giresun Belediyesi, kent genelinde altyapı ve üstyapı çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Fen İşleri Müdürlüğü ile Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü ekipleri, farklı mahallelerde vatandaşların yaşam kalitesini artırmaya yönelik çalışmalar gerçekleştirdi.

Fen İşleri Ekipleri Sahada

Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından Çıtlakkale Mahallesi 130 Nolu Sokak'ta lento ve perde duvar çalışması yürütülürken, Gedikkaya Mahallesi Ufuk Sokak'ta yol betonlama çalışması gerçekleştirildi.

Ayrıca Erikliman Mahallesi'nde yeni açılan imar yolunda zemin düzenleme çalışmaları devam ederken, Çıtlakkale Mahallesi Şehit Piyade Çavuş Basri Apaydın Sokak'ta parke ve kaldırım düzenleme çalışmaları yapıldı.

Su Şebekesi Arızalarına Hızlı Müdahale

Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürlüğü ekipleri ise kent genelinde meydana gelen arızalara müdahalede bulundu. Teyyaredüzü Mahallesi Şehit Adnan Zıvalıoğlu Sokak'ta su şebekesi arızasının giderildiği belirtilirken, Çıtlakkale Mahallesi Sönmez Caddesi'nde su tamiratı çalışmasının tamamlandığı aktarıldı.

Öte yandan, Gedikkaya Mahallesi Nihatbey Caddesi üzerinde bulunan mazgallarda temizlik ile bakım-onarım çalışmaları gerçekleştirildi.

Belediye yetkilileri, "Vatandaşların güvenli ve konforlu bir yaşam sürmesi amacıyla kentin farklı noktalarında altyapı ve üstyapı yatırımları planlanan program dahilinde devam edecek." açıklamasında bulundu.

Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI