KEÇİÖREN BELEDİYE BAŞKANI Dr. MESUT ÖZARSLAN: “BU GÜZEL SEMTİN HER SOKAĞINDA HEMŞEHRİLERİMİZLE OLAN GÖNÜL BAĞIMIZI GÜÇLENDİRMEYE DEVAM EDİYORUZ”

Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, Osmanlı Halk Pazarı'nı ziyaret ederek esnaf ve vatandaşlarla bir araya geldi. İş yerlerini tek tek gezen Özarslan, talep ve önerileri dinleyerek belediyenin esnafla dayanışma anlayışını vurguladı. Ziyarette yapılan değerlendirmelerde ilçenin ortak akıl ve katılımcı yönetim anlayışıyla geleceğe taşınacağı mesajı verilirken, esnaf ve vatandaşlar da ziyaretten duydukları memnuniyeti dile getirdi.

Haziran 27, 2026 - 11:27
KEÇİÖREN BELEDİYE BAŞKANI Dr. MESUT ÖZARSLAN: “BU GÜZEL SEMTİN HER SOKAĞINDA HEMŞEHRİLERİMİZLE OLAN GÖNÜL BAĞIMIZI GÜÇLENDİRMEYE DEVAM EDİYORUZ”

Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, Osmanlı Halk Pazarı'nı ziyaret ederek esnaf ve vatandaşlarla bir araya geldi. Pazar alanındaki iş yerlerini tek tek ziyaret eden Özarslan, esnafa hayırlı işler dileyip talep ve önerilerini dinledi. Ziyaret boyunca vatandaşlarla da sohbet eden Özarslan, Keçiören'in farklı noktalarında hemşehrileriyle buluşmayı sürdürdüklerini ifade etti.

“Esnafın Yanında Olmayı Sürdüreceğiz”

Esnafın ilçenin ekonomik ve sosyal yaşamındaki yerine dikkat çeken Başkan Özarslan, “Keçiören Belediyesi olarak esnafımızın yanında olmaya, Keçiören'i ortak akıl ve dayanışma anlayışıyla yönetmeye devam edeceğiz.” ifadelerini kullandı.

“Gönül Bağımızı Güçlendirmeye Devam Ediyoruz”

Ziyarete ilişkin değerlendirmelerde bulunan Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan, “Keçiören'in emek dolu sokaklarına indik, dükkân sahiplerimizin kapılarını çaldık. Bazılarıyla çay eşliğinde sohbet ettik; bazılarıyla dertlerimizi paylaştık; bazılarıyla da şakalaşarak yüzlerimize gülücükler getirdik. Keçiören'in ruhu samimiyette, sohbette ve halkımızın içten gülümsemelerinde yatıyor. Bu güzel semtin her sokağında hemşehrilerimizle olan gönül bağımızı güçlendirmeye devam ediyoruz.” dedi.

Esnaftan Teşekkür

Ziyaret sırasında görüşlerini paylaşan esnaf ve vatandaşlar, taleplerini doğrudan iletme fırsatı bulduklarını belirterek, kendilerini dinleyen ve sorunlarıyla yakından ilgilenen Keçiören Belediye Başkanı Dr. Mesut Özarslan'a teşekkür etti.

Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI