Maltepe’de Başıbüyük Mahallesi’nde kaldırım ve yol işgallerine yönelik kapsamlı denetim gerçekleştirildi
Maltepe Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, Başıbüyük Mahallesi’nde vatandaşların ortak kullanım alanlarını işgal eden unsurlara karşı denetim başlattı. Kaldırımları ve yolları kapatan tezgâhlar, dubalar, reklam tabelaları, market arabaları ve çeşitli malzemeler toplanırken, çalışmaların yaya güvenliği ve erişilebilirliği artırmayı hedeflediği belirtildi.
Maltepe Belediyesi, Başıbüyük Mahallesi’nde kaldırım ve yol işgallerine karşı denetim çalışması gerçekleştirdi. Belediye Zabıta Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen uygulama kapsamında, vatandaşların ortak kullanım alanı olan kaldırım ve sokaklarda usulsüz şekilde bulundurulan malzemelere müdahale edildi.
YAYA ULAŞIMINI ENGELLEYEN UNSURLARA MÜDAHALE
Zabıta ekipleri, özellikle yayaların, bebek arabalı ailelerin ve engelli vatandaşların ulaşımını zorlaştıran işgallere yönelik incelemelerde bulundu. Yapılan denetimlerde çok sayıda işgal malzemesi tespit edilerek kaldırıldı.
KALDIRIM VE YOLLARI KAPATAN MALZEMELER TOPLANDI
Cadde ve sokaklarda gerçekleştirilen kontrollerde dükkân önlerine taşan tezgâhlar, kaldırımları kapatan dubalar ve reklam tabelaları toplandı. Ayrıca araç parkını engellemek amacıyla yol kenarlarına veya kaldırımlara usulsüz şekilde bırakılan eski araç lastikleri ve dubalar da ekipler tarafından kaldırıldı.
BÜYÜK HACİMLİ MALZEMELER BÖLGEDEN UZAKLAŞTIRILDI
Çalışmalar kapsamında kaldırımları işgal eden market arabaları, bisiklet stantları ve çeşitli büyük boyutlu demir platformlar belediyeye ait zabıta araçlarına yüklenerek bölgeden uzaklaştırıldı. Maltepe Belediyesi ekipleri, ortak kullanım alanlarının vatandaşlar tarafından güvenli ve rahat şekilde kullanılabilmesi amacıyla denetimlerin sürdürüleceğini bildirdi.
Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI