Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu: “Selden Etkilenen Vatandaşlarımızı Yalnız Bırakmadık, Bırakmayacağız”
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Salihli’de yaşanan sel felaketinden etkilenen vatandaşları evlerinde ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini iletti. Afetin ardından yürütülen çalışmalara ilişkin bilgi veren Dutlulu, afetzedelere toplam 700 bin TL nakdi yardım ve beyaz eşya desteği sağlandığını açıkladı. İlçe programı kapsamında aşure etkinliğine ve pazar yeri ziyaretine de katılan Dutlulu, vatandaşların talep ve önerilerini dinledi.
Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, geçtiğimiz hafta Salihli’de etkili olan şiddetli yağışların ardından meydana gelen sel felaketinden etkilenen vatandaşları evlerinde ziyaret etti. Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu, Manisa Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Burak Deste, MASKİ Genel Müdürü Ali Kılıç ve Sağlık ve Sosyal Hizmetler Daire Başkanı Volkan Sert’in de yer aldığı ziyarette afetzedelerin talep ve ihtiyaçları dinlendi.
“Afetin İlk Gününden Bu Yana Hemşehrilerimizin Yanındayız”
Sel felaketinin ardından belediye ekiplerinin ilk andan itibaren sahada görev yaptığını belirten Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, çalışmaların aralıksız sürdüğünü söyledi.
Başkan Besim Dutlulu, “Sel felaketinin ardından vatandaşlarımızın yaşadığı mağduriyetleri gidermek için tüm imkânlarımızla sahadayız. Zor zamanlarında hemşehrilerimizi yalnız bırakmadık, bırakmayacağız. Selden etkilenen afetzedelere 700 bin TL nakdi yardım ile beyaz eşya desteği sağladık. Manisa’mızın her köşesinde, ihtiyaç duyulan her anda vatandaşlarımızın yanında olmaya devam edeceğiz.” ifadelerini kullandı.
Vatandaşların Talepleri Dinlendi
Ziyaretlerde vatandaşlarla görüşen Başkan Besim Dutlulu, yaşanan mağduriyetlerin giderilmesine yönelik yürütülen çalışmalar hakkında bilgi verdi. Afetten etkilenen ailelere geçmiş olsun dileklerini ileten Dutlulu, ihtiyaçların karşılanması için ilgili birimlerin çalışmalarını sürdürdüğünü kaydetti.
Aşure Programı ve Pazar Yeri Ziyareti
Salihli programı kapsamında Salihli Belediyesi tarafından düzenlenen aşure etkinliğine de katılan Başkan Besim Dutlulu, Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu ile birlikte vatandaşlara aşure ikram etti.
Programın ardından pazar yerini ziyaret eden Dutlulu, esnafa hayırlı işler dileyerek vatandaşlarla sohbet etti. Talep ve önerileri dinleyen Dutlulu, ilçe ziyaretlerine önem verdiklerini belirterek hizmetlerin daha etkin ve verimli şekilde sürdürülmesi amacıyla vatandaşlarla güçlü iletişimi sürdüreceklerini ifade etti.
Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI